نسخة
الأعداد السابقة للصحيفة
February
<
2021
>
أحد
إثنين
ثلاثاء
أربعاء
خميس
جمعة
سبت
تعليق أمير كرارة على هجوم مها أحمد 

القاهرة (صدى):
رد الفنان المصري أمير كرارة عن صمته للرد على هجوم الفنانة مها أحمد عليه بعدما كتبت على حسابها الشخصي في "فيسبوك" منشورًا تحدثت فيه عن تعرضها للخذلان من نجمين بالوسط الفني، ورأى البعض بأنها تقصد كلا من أحمد السقا وأمير كرارة.

ونشر أمير كرارة بوست لأحد الأشخاص يدعى "خالد"، وهو يسرد موقفين بينه وبين أمير كرارة ويتحدث عن وقوفه بجوار الفنانين، للرد به على حديث مها أحمد، حيث قال:"ليه بقي بحكي الموقفين دول اللي عدي عليهم 3 سنين وأكتر؟ لأني قريت بوست للفنانة مها أحمد اتكلمت فيه عن أمير من غير ما تقول اسمه وقالت إنها لما طلبت مساعدته في إنه يشغلها".

ورد عليها: كل دور بينادي صاحبه، وده فاجأها لأنه كان نفسه بس يسلم عليها في بداياته، هنا أنا مش بأكد أو بنفي كلام مها أحمد اللي مش شايف رد أمير عليها إذا صحت الواقعة يعني مسيء ليها، لأن فعلا كل دور بينادي صاحبه، بس توقيت نشر البوست وطريقة كتابته هما اللي لازم نقف عندهم ونتدبر في معادن البشر!.

وعلق أمير كرارة على حديث "خالد"، قائلا:"يا خالد أنا عمري ما شوفتها أصلا والله أنا ومجدي وخالد وصلاح كامل ناس محترمة دخلت بيتهم.. جملة الدور بينادي صاحبه دي أكيد معرفش بتتقال إزاي والله.. وسبحان الله مع إنها كانت مبسوطة من جملة كتع كسح كتل ومتكلمتش غير بعد قرار محمد سامي".

التعليقات

سامية
سامية عدد التعليقات : 1
منذ شهر
طيب
ابو عمار
ابو عمار عدد التعليقات : 50784
منذ شهر
اوكي

اترك تعليقاً