نسخة
الأعداد السابقة للصحيفة
February
<
2021
>
أحد
إثنين
ثلاثاء
أربعاء
خميس
جمعة
سبت
بالفيديو.. منى فاروق تظهر من جديد: تعرضت للتحرش

القاهرة (صدى):
كشفت الفنانة المصرية منى فاروق، عن تعرضها، للتنمر والتحرش الإلكتروني، خلال تواجدها في مدينة دهب المصرية.

وقالت منى فاروق، في مقطع فيديو جديد لها: "أنا من شهر فبراير 2020، مطلعتش لايف، من وقت اللايف الأخير اللي كان من خلاله دعم كبير، لكن النهاردة في إبريل 2021، بطلع لايف، أقولكم إني اتعرضت للتنمر والتحرش الإلكتروني" .

وتابعت: "واحد صورني فيديو وأنا في دهب واقفة قدام مطعم واحدة صاحبتي، كنت لابسة مايوه وكاش مايوه، وارد إن جسمي يبان، وأنا جنب البحر، وصورني، وأنا بقيت خايفة وأي حد ماسك تليفون بيخوفني، وهو صورني وهو قاعد بيأكل، فقولتله أنت بتصورني ولقيته عمال يمسح، وعماله أقوله أنت ليه مصورني ده كله".

واستطردت الفنانة الشابة: "أنا من حقي أعيش في سلام ومن حقي أعيش حياتي ومش مستنية من بني آدم حاجة، أنا عاوزة أعيش في سلام وهدوء، ومش هبرر حاجة"، مختتمة:"أنا مش داخلة فيلم آل هارون ولو عايزين تسألوا ليه اسألوا المنتج، أو المخرج، وأنا هبقى أشهر واحدة في الوطن العربي" .

 

التعليقات

ابوبدر
ابوبدر عدد التعليقات : 3730
منذ شهر
معليش هذا ما جنته يداك . وخلاص انتي تعلم عليكي وان احد نسط الموضوع راح يجي غيره ويعطد نفس مشكلتك ومع استمرارك في الفن والمواقع بعد الفضيحة وما عقلتي وبطلتي فانا ابشرك باستمرار تذكر فضيحتك وفضيحة صاحبتك وصاحبكم. ماحد ضربكم على يدكم وقال لكم سووا فيلم اباحي جماعي . تحسبين ان الموضوع هين . خلاص . لسا الاجيال الجديدة جايه افضع من وقتنا هذا. اللهم لا شماته واشربوا نسأل الله العافية. عاوزه الناس ما تجيب في سيرتك وتعيسي حياتك مطمئنة اخرجي من مصر وروحي لاي بلد واتزوجي وبعدين سافري .

اترك تعليقاً