وجه الفنان تامر حسني رسالة لزوجته بسمة بوسيل، وذلك بعدما نشرت عبر السوشيال ميديا عن انفصالها عنه ليؤكد بأن ما قامت به تهور.

وقال حسني عبر انستجرام: “بسمة حبيبتي للأسف أنتي مفكرتيش كويس، وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلى اللي عرفتيني وحبتيني بيها المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك أنتي حبيبتي وأم ولادي أنا ضطرهك وسندك مهما حصل.. بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتى يكلمه الأول إيه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو في زيارة رحيمة، ما بينهم وياريتها مشكلة أصلا ربنا جعل ما بنا مودة ورحمة عشان كده للاسف أنتي عارفة ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت، ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتخلصي من فكرة انك تسمعيهم مع انك ماكنتيش كده”.

وأضاف : ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا بكل خير وفعلا أنا بشكل كل الناس الفنانين اللي سعوا في الخير لينا، وأنا واثق انك دولوقتي زعلانة انك كتبتي كده، هو تصرف متهور منك بس ولا يهمك مش عيب ان الانشان يغلط، ويتعلم، وأنا ياما علمتك ولسه هعلمك… “