• الإثنين 27

    مايو

محامٍ يتهم سما المصري بالفسق والفجور.. والأخيرة ترد بألفاظ خادشة

محامٍ يتهم سما المصري بالفسق والفجور.. والأخيرة ترد بألفاظ خادشة
القاهرة(صدى):

هاجمت الفنانة الإستعراضية سما المصري ، أحد المحاميين ونعتته بألفاظ خادشة عقب اتهامه لها بالفسق والفجور لنشرها صورة عارية عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

ونشرت سما المصري صورة لها عبر تطبيق انستجرام ، علقت عليها ببعض الألفاظ الخادشة ، وقالت: ” الصورة دي بأه من فيلم ” على واحدة ونص ” ، كان في محامي (…..) مع احترامنا للمحامين الشرفاء، قام راح إيه قدم بلاغ فيا إن الصوره دي مع صور تانية بتحرض علي الفسق والفجور… صوتي يا أم سوسو… طب يا (….) دي صورة مصرحة بيها الرقابة إنها تنزل أنت بأه (……..) هتعمل بورمجي؟؟ هتحبسني أنا والرقابه مثلا؟ ” .

وتابعت سما في تعليقها على الصورة ، ” يلعن أبو اللي دخلك حقوق …. والبلاغ اتحفظ كالعادة طبعاً، وأنا اللي بالففه المحاكم دلوقتي عشان أحبسه باذن الله، وبطل يا دلدول تسلط عليا ناس عشان أتنازل عن القضية، أنا (……) اللي جابوك عشان تاني مرة تبقي تحترم روب المحاماة اللي أنت لابسه… قال عايز يحبسني عشان صور كان غيرك اشطر ياض دي مصر كلها مقدمة فيا بلاغات بس دعاء الوالدين بقى… ” .


4 تعليقات

[ عدد التعليقات: 8755 ] نشر منذ شهرين

احيانا الاستهتار يودي في داهيه-لاتستهتر بخصمك راح تضيع نفسك-

[ عدد التعليقات: 76 ] نشر منذ شهرين

مختلة عقليا وأخلاقيا.. الله يهديها او يجعلها عبرة لغيرها

[ عدد التعليقات: 74678 ] نشر منذ شهرين

المثل قال // كل مخطيه فيكِ مقديه ,,

.. زعلانه ليه يابتاعة رئصني ياقدع ,,

[ عدد التعليقات: 74678 ] نشر منذ شهرين

المثل قال // كل مخطيه فيكِ مقديه ,,

.. زعلانه ليه يابتاعة رئصني ياقدع ,,